Digitale
Annonser
Kampanjer
som oppnår resultater
Digitale
Annonser
Kampanjer
som oppnår resultater
Annonser
Annonsering i dagens marked har endret seg drastisk de siste årene. De fleste går med en kraftig maskin i hånden som de finner alt på. Alle kan søke etter det de vil ha når de kommer på det. Vår tilgjengelighet til ressurser på nett er helt formidabel. Ingen ønsker å bruke lang tid på å lete etter ting heller. Og hvis de finner noe som er utdatert, så er det vanskelig å stole på. Derfor spiller annonsering og oppdatering en viktig rolle hvis du tilbyr noe.
Vi tilbyr
Annonser
Annonsering i dagens marked har endret seg drastisk de siste årene. De fleste går med en kraftig maskin i hånden som de finner alt på. Alle kan søke etter det de vil ha når de kommer på det. Vår tilgjengelighet til ressurser på nett er helt formidabel. Ingen ønsker å bruke lang tid på å lete etter ting heller. Og hvis de finner noe som er utdatert, så er det vanskelig å stole på. Derfor spiller annonsering og oppdatering en viktig rolle hvis du tilbyr noe.
Vi tilbyr:
Google Annonser
97 % av de som søker etter noe på Google, velger bedriften som nettside eller befinner seg i søkeresultatet. Google ADS er helt klart en vinner i søkemarkedet. Selv om aviser og medier forsøker å selge tjenester som Google tilbyr, for å tjene inn penger, så er det stort sett ikke lønnsomt i de fleste tilfeller å benytte gårsdagens kanaler. Modellen til Google fremhever det folk har en god opplevelse av. For at du skal bli synlig må du ha en langsiktig plan og gjennomføre det som er nødvendig for å tilfredstille dagens søkemotor.
ChangeIt har erfaring fra oppstarten av dette markedet, og følger nøye med via analyser av disse metodene.
Google Annonser
97 % av de som søker etter noe på Google, velger bedriften som nettside eller befinner seg i søkeresultatet. Google ADS er helt klart en vinner i søkemarkedet. Selv om aviser og medier forsøker å selge tjenester som Google tilbyr, for å tjene inn penger, så er det stort sett ikke lønnsomt i de fleste tilfeller å benytte gårsdagens kanaler. Modellen til Google fremhever det folk har en god opplevelse av. For at du skal bli synlig må du ha en langsiktig plan og gjennomføre det som er nødvendig for å tilfredstille dagens søkemotor.
ChangeIt har erfaring fra oppstarten av dette markedet, og følger nøye med via analyser av disse metodene.